HEJSANSVEJSAN

Helgen har varit trevlig!
Bio med Millan i fredags, såg på "Shutter Island"
Hm, hur var den?
Väldigt konstig men den var väl bra vissa stunder och läskig vissa stunder!
Åt även på Ming Palace, YUUUUMMIE
Efter bion stack vi till donken också, hallå där tjockisar.
Kvällen sammafattas väl med dessa fraser; hhhhhhhhhhhåååekej och FÖR DOM HAR VÄXTER PÅ TAKET!
Haha, underhållning på hög nivå!

Igår var jag hos Sarah på kvällen och där var även Lisa, Kajsa och Alice. Hade lite trevligt med matlagande och filmtittande :) Ett och annat skratt blev det ju också! Hihi..
Kollade på 28 veckor senare. VIDRIG, md tanke på att jag verkligen har någontin emot zombiesar! Blä!
Jag stack hem runt 12 tiden och då hoppade jag direkt i säng! ZZzzZZzz..


Träning idag på grus. LOVE IT

GRATTIS TILL MIN SARAH SOM FYLLER 15 ÅR IDAG OXÅ ♥


Kommentarer
Postat av: belllaaaaaa

det är nåt psykiskt fel på dig

2010-03-21 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0