Första praodagen :)

Har faktiskt varit kul idag! Började klockan kvart över 8 med att bekanta mig lite med min handledare Karolina Fållby, jättetrevlig var hon! Hade gjort upp ett helt schema innan jag kom dit så hon var väldigt noga med att jag fick vara med att göra många olika saker! Är ju i lekis och praoar och guuuud så söta barn kan vara då! Love them.. Nåja, första dagen har gått riktigt bra och jag ser fram emot veckan :) Var väldigt många lärare som kände igen mig från när jag gick på Bäckskolan. Himla konstigt för jag kände verkligen inte igen dem! Har jag alltså inte förändrats någonting? ;)
Var även en liten stund på fritids och stojade och stimmade!
Dagen var slut vid halv 3 och jag la mig framför en film när jag kom hem. Gött.
Nu ska jag snart iväg på träning, niiiiiiice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0