Ny header.

Som ni ser har jag skaffat ny header. Eller Björki fixade det åt mig. Vet inte varför, men håll med om att det är lite roligare att skriva om man har lite variation på bloggen? ;)
Idag har det iallafall, som ingen kan ha missat, varit skolavslutning. Väldigt skönt faktiskt fast jag sakna sommarkänslan ju! Efter skolavslutningen stack de flesta tjejerna i klassen ner och fikade på Richt. Muuuums. Mysigt var det också.
Ikväll kanske jag drar till sommarnatta tillsammans med Emilia och Louise. Kul kul isåfall, dock känner jag att jag måste träna idag! Har inte tränat på hela veckan så kanske drar ut och springer en lååååångrunda istället. Får se lite hur jag gör! Här kommer lite bilder iaf :)




Bästa klassen, helt klart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0