tältning

Igår tältade jag och björki tillsammans med marcus och daniel! hur trevlig kväll som helst! innan det var vi inne i stan och åt på steve's. mmmmm. vi kom till rimforsa runt elva och mötte m & d som redan hade slått upp ett tält. vi drar sen ner och badar vid åsundabadet. aaaaas skönt i vattnet var det så vi blev i en riktigt lång stund! hihi :) när vi kom tillbax till tältet igen så snackade vi lite och spelade kort (ukrainsk bäver) hihi, och danne var ju inte direkt skicklig! mohaha. efter ett tag drog vi runt lite i "livliga" rimforsa. ;) men det blir vad man gör det till! körde fotboll och flummade runt, härligt! när klockan började närma sig sex så fick vi för oss att bada igen. sagt och gjort så gjorde vi det, inte riktigt lika varmt denna gång dock! när vi kom tillbaka till tältet denna gång så tror jag aldrig att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv, seriöst! det var läskigt så mycket jag skrattade! de lustiga var att jag vet inte vad jag/vi skrattade åt. vi va grymt trötta och flummiga och hade så jävla kul helt enkelt! härlig känsla att bara kunna ligga och skratta och roa sig åt absolut ingenting! drygt klockan halv nie tror jag drog alla hem till sig! inget sova av här inte! men det har satt sina spår idag kan jag säga ;) trött, fumlig, illamående och ont i huvudet! men såååå värt det.
mer sånna kvällar!
ikväll kommer hampus hem till mig och sover här. kul! inte för att han kommer tycka att jag är speciellt social efter nattens antal timmars sömn (=noll) men iallafall!

hade förresten inte med mig kameran tyvärr och har inte fått tag i björki som har alla bilder än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0