tack för en nygammal vän!

emilia wärnehall heter en tjej som jag varit tillsammans med mycket när jag varit liten. nu på sista tiden har vi inte umgåtts så mycket, lite då och då lixom. men när vi väl är så känns det som om vi har varit bästa vänner hela livet!
ja, henne har jag umgåtts med de senaste dagarna och det har varit super bra dagar! igår kom även arvid och sov tillsammans med oss. trevligt för har saknat pöjken! vi låg och garvade typ hela natten till kjell ni vet den där fula muppen på youtube. inte? okej, lägger in en video längre ner! fy fan va kul
när emilia och arvid stack hem till sitt idag så drog jag ut på en löprunda. faen va man tappar kondition på så kort tid med träningsuppehåll.. shieeeeeeeeet. haha va helt död när jag knappt sprungit två km ;) så nu blir de hårdträning med löpning minst tre ggr i veckan fram till träningarna drar igång igen!
stan imorgon och shoppa massa inför turkiet, för nu är det inte långt kvar! närmare bestämt elva dagar! yiho. fan va jag längtar. millan och jag kommer ha så jävla kul känner jag på mig!


üüüüber gammal bild på mig och emilia! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0