Någon har visst hunnit fylla år?

japp så är det ;) i onsdags fyllde jag 15 år, känner absolut ingen skillnad på att vara 14 och 15 år. alla tycker att det är så stort att fylla 15 med moppe och allt, men jag har faktiskt inte längtat till det alls! :)

idag hade jag kalas med släkten, eller brorsorna kunde inte komma men fick iallafall present av markus :) den 16e januari, nästa lördag alltså, ska jag följa med honom, casper och emma till någon teater i linköping, tack! :)
nu har jag sammanlagt fått 3800 kr om man räknar med julpengarna också, niice :D hihi.
hände en liten insident på kalasen också ;) elida, min kusin, skulle ner till kisa och köpa något och hon har precis fyllt 18 och fick körkort för en månad sen eller något. men jag, millan och jonna bestämde oss för att följa med ner till kisa och vi tänkte ju att hon kör ju säkert bra eftersom hon fått körkort och allt, men nej, haha! när vi åkt typ 500 meter men våran bil så möter vi en bil och hon kör ner i diket!
HAHA! blev lite garv alltså! han som vi mötte stannade och försökte hjälpa oss men bilen satt fast så vi fick ringa efter pappa men han fick inte heller loss den, haha, pappa ringde efter någon som hade en traktor som fick ta bort den, haha, det där kommer vi komma ihåg länge alltså ;)

men nu ska jag gå och lägga mig tror jag. imorgon blir det först kinarestaurang med mamma och pappa sen blir det bio med milla och sara! troligen avatar :) ska bli kul! <3

godnatt på er :)


Kommentarer
Postat av: jborggren

sv: man har väl helt enkelt olika smaker.

2010-01-09 @ 12:51:17
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Elsa :)

sv: haha okej ^^



Kan du göra en recension av filmen sen? Har ni 3D glasögon? :D

2010-01-10 @ 14:19:39
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0