blir inte mycket uppdatering här..

ja som ni säkert märker så är jag urkass på att uppdatera bloggen..men det blir automatiskt att man säger till sig själv när man sitter vid datorn "det sista jag ska göra på datorn är att skriva lite på bloggen", oså glömmer man det.. aja det kommer nån gång ibland helt enkelt.
idag har jag bara tränat, kände mig as seg och yr och konstig idag så det var inte en av mina bästa träningar iallafall.. efter träningen hade vi möte med laget om vad vi skulle sätta upp för mål för oss själva och laget osv. vi pratade också om kommande cuper och träningsläger, och vi ska troligtvis åka till kalmar på träningsläger! yippiii, hört massa bra om det lägret! :)
vi käkade även korv och delade ut lite priser.
jenny och sara vann för årets träningsnärvaro
malla vann för årets rif:are
och jag vann för årets nykomling
priset var 300 kr på team sportia, väldigt bra :) tack!
efter träningen stannade jag, denise och milla kvar i hallen och latjade lite med bollen ;) hehe, man blir aldrig trött påt alltså! skulle kunna stå i flera timmar och bara sparka, som sagt, mitt liv <3

just det!
innan jag stack på träning så kollade jag igenom lite skivor som det inte stod något namn på, skulle se va det var för jag hade ändå ingen för mig och då kom det upp massa bilder från rhodos och tiden jag umgicks väldigt mycket med alice och olivia. kan visa er några gamla och härliga bilder!

här är millan på hotellrummet i rhodos ;)

åh herregud, här är jag :)

min kära mamma ;)
andra gamla bilder...


olivia påväg hem till mig en sommar

oså jag igen... haha

åh så söta!

min fina alice!

det var allt för mig, ciaooooo


Kommentarer
Postat av: millan

men for helvete ! :o

2010-01-17 @ 23:14:24
Postat av: sarah

åhh jesus kristus vad söt min lilla alice va där! ;o

2010-01-18 @ 22:28:49
Postat av: meliie

vill du få fler läsare? Varann dag lägger jag ut en bloggare kika in & se hur du ska göra för komma med :)

2010-01-20 @ 16:26:01
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0