Massage!


Finns det något underbarare än massage tro? Nae jag tror inte det..
Nu är det så att jag fick en timmes massage på en skönhetssalong i mitt påskägg av mamsen :) Fick det eftersom jag inte äter godis...Mycker bättre ju ;) MUMMY RULES! Ska verkligen bli skönt. Problemet är att jag verkligen inte är frisk än och kommer garanterat inte att vara imorgon heller..Ska in till doktorn imorgon och kolla om jag har halsfluss.
 SNÄLLA LÅT MIG INTE HA DET! Men massagen kanske tar bort lite av sjukdomen, vem vet?
Nu ska jag nog gå och lägga mig, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Bella

fast om man är lik CASANDRA THORSELL då bör man gå till en psykolog.....

2010-04-06 @ 09:26:33
URL: http://galb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0