Torsdag och elin dag (L)

Idag var skolan ovanligt seg eftersom vi har 3 timmes lektioner på eftermiddagen med bara 5 minuters rast emellan. Men Pernilla vår lill ängel skaffade en avslappningsövning åt oss på engelskan, haha. Hon älskar oss :)
Btw så tyckte jag att Björki passa sjukt bra i mittbena idag också och det var jag nog inte ensam om :) Hihi.
Efter skolan följde Elin älskling hem till mig och vi ängnade tiden åt läxan och bara snacka helt enkelt. Hon var väl mest intresserad av att träffa pappa skulle jag tro :( Haha, kul att dom kommer så bra överens nu efter Turkiet (y) :D Hihi. Jag lockade också Elins hår och hon vart as söt stumpan :) Åt hamburgartallrik och var lite barnvakt också. Sedan skjutsade vi hem henne. Älskar henne alltså! Nu kommer pappa snart hem med mamma och vi ska fläska kebabtallrik. HAHA FETTO. Ganska illa faktiskt ;) Får helt enkelt träna skiten ur mig imorgon på fotbollen i skolan. Hade ju egentligen träning idag med men mamma sa att jag tydligen skulle skippa den? VARFÖR? Aja, fick ju vara med Elin då istället så det tackar man ju inte nej till :)
Aja, hade bäst!

Kommentarer
Postat av: julia borggren

du, fetto? u wish ;s

2009-09-17 @ 22:04:48
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: bella

Hahah jag hade det bara för skojs skull :) har det ikväll :D

2009-09-18 @ 16:40:58
URL: http://bellbjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0