Sjukdag..

Det kan inte va sant! Jag hade sett fram emot den här dagen och nu när den kommer så är jag sjuk..
Jag skulle egentligen gått på östgötalagsträningen idag men nej nej! Nästa träning är nästa lördag tror jag och det är ju en evighet kvar! :( Äsch, får väl ha någonting att längta till då.
Ja, idag iallafall har jag varit superduktig om jag får säga det själv. Jag har pluggat i nästan 3 timmar så nu ska jag faktiskt göra provet i NO imorgon för då SKA jag gå till skolan. Sen har jag ju också prov i SO på fredag och det kan jag hyfsat bra nu med så det är ju bra :) Nu sitter jag och kollar på Nickelodeon och JA jag tycker faktist det är bra. Det är ett bra tidsfördriv när man är sjuk och ligger och tycker synd om sig själv ju..man får känna sig som liten igen och det är så skönt :D
Nu skickade älskade Momme ett sms och frågade hur jag mådde. Han är bäst han. Snackade i telefon i en timma igår eller något och bara snackade om ingenting. Tycker jag om :)
Nej nu får mamma ta och komma hem. För Casandra är hungrig :)


just det, fått hem skolfotot nu med och jag tycker så sjukt mycket om!

blev väl hyfsat nöjd med porträttet ändå :)


Kommentarer
Postat av: julia borggren

du får krya på dig! och du bore vara nöjd, du blev ju bra! jag ser ut som en giraff :s

2009-09-08 @ 16:05:48
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: eliiiin:D

du blev bra!

2009-09-12 @ 10:47:55
URL: http://elinelinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0