Måndag!

Verkligen en helt vanlig tråk dag i skolan!
Efter skolan var jag ensam hemma men sen kom Pierre upp och gjorde mig lite sällskap. Kul :) Jag var så otroligt vänlig så jag lagade mat åt oss, hah. Casandra Thorsell lagar inte mat. Sånt som händer typ en gång om året. Naerå nu överdrev jag :) Klockan 5 skjutsade Pierre iväg mig till Rimforsa och träningen började vid halv 6 och Pierre kör ju inte direkt i snigelfart om man säger så så jag blev liiite tidig så jag stod och trixa lite med bollen eller vad man säger :) Sen blev det dags för riktig träning! Ganska hårt idag ändå men det är just det jag tycker om! Att komma hem och känna att träningen verkligen gjort nytta :) Aldrig att jag skulle klara en vecka utan fotboll, seriöst! Och allra minst nu när jag har fotboll i stort sätt varje dag.. Lever för det :)
Kom hem nu poch tog en välbehövlig dusch :)

Ååååh, och så läste jag Julia Borggrens blogg och hon den ungen ska ju köpa systemkamera! Mamma sa att jag kaaaaanske kunde få en i konfirmationspresent för ett tag sen men det är ju jävligt lätt när jag inte ska konfirmera mig??? Haha glad gör henne iaf :D

Nej nu ska jag ta och pallra mig bort till tv fåtöljen minsann :D

Puss!


Kommentarer
Postat av: julia borggren

men observera att jag får köpa den SJÄLV! för MINA pengar ;(

2009-09-14 @ 21:11:16
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0