HIMLA GLAD IDAG

Åhhh, det är verkligen så! Jag är så himla glad just idag!

Igår när jag tränade med Östgötalaget så gick det så sjukt bra för mig! Det var faktiskt lite synd att se dom som man vet är så himla bra annars när det går dåligt för dom! Lider med er! Men som sagt gick det as bra för mig så tror jag har ganska stor chans att komma till Igelfors. Tänk vilken känsla! Och kanske tillslut ta sig till Halmstad? Haha, nu ska vi inte ha FÖR stor förväntningar men hoppas kan man ju alltid göra :) De skulle höra av sig på tisdag om så vore! Idag har det varit en helt vanlig dag helt enkelt.. Lite synd att Elin inte kunde sova hos mig idag för skruttan har ju opererat sig och har väldigt ont nu! Stackare<3 Väntar på att få åka iväg till träningen nu. Har typ fullt upp nu framöver med fotboll. Men det gillar jag skarpt!

PUSS

WHOLE LIFE


Kommentarer
Postat av: elin din vän :)

hihi det är bara att stå ut helt enkelt, älskardig<3

2009-09-23 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0