helgen som gått

Jag är verkligen inte aktiv på den här bloggen men det är för att jag skriver inte för att få besökare och kommentarer, nej nej. Jag skriver när jag känner för det och det är faktist inte så ofta. Men nu sitter jag och har verkligen ingenting att göra så va fan nu slår jag till :D Haha.

Fredag; Jag hade en väldigt bra dag i skolan faktiskt. So provet gick bra och så var det ju fotboll också! Gillar fredagar alltså! Sen efter skolan kom Milla till mig och den tjejen kan man inte få nog av iaf det är ett som är säkert! Lite senare stack vi till gårn och det var den värsta kvällen i hela mitt liv tror jag.. Inte pågrund av att jag var uttråkad eller så. Utan för jag var/är nära att förlora min bästa vän..
Men så var det ju lite posetivt med kvällen också. Jag och Frida redde ut våra problem. Skönt det. För den tjejen klarar jag mig fan inte utan! Aja, vi drog hem runt halv 10 för jag orkade inte vara kvar! Och mest tack till Milla, Freja, Momme och Frida för kvällen alltså. Ni är guldvärda <3

Lördag; Hade match med tjejlaget och samlingen var klockan 9. Så det var helt enkelt bara att pallra sig upp vid 8. Det var i Mjölby vi skulle spela och det var ett jävla krångel att hitta dit alltså! Vi i våran bil började misstänka att vi hade åkt fel när vi såg en skylt där det stod "Motala" på. Haha! Så vi hade helt enkelt åkt 5 mil för långt plus att det var typ en kvart kvar tills vi skulle vara där! Men min suuuuuuuper coooooooola morsa drog dit på 7 minuter (h) Yihoooooo va det gick. Haha :D Och stackars Linnea som mådde illa bara; Men nu är det 5 minuter kvar så nu kan du väl ta det liiiiiite lungt ändå? :o Haha, lilla lilla gumman..
Men iaf. Matchen gick svin dåligt även fast jag tyckte vi spelade riktigt bra stundtals! Förlust med 5-0.. Kändes som att det gick ganska bra för mig så jag är allt nöjd. Och så vill jag självklart visa lite medkänslas till Johanna som fick kraftig migrän efteråt! Tyckte verkligen synd om henne och man började bli lite orolig när hennes arm och tunga domnade bort :s På hemvägen stannade vi på donken. Mmmmmm big mac :D Haha.. Hemresan gick liiite lugnare till än ditresan ;) Och sen nu på kvällen har mamma och jag ätit kräftor. Mumssssss.

Söndag; Det blir att spela match med damerna. Senare på kvällen kommer Momme älskling till mig och det ska bli skönt att snacka lite! Nu ska Casandra pallra sig äääääända vägen till sängen :)

Hade bäst.

Får avsluta med en bild från Turkiet. Saknar så in i helvete!


Kommentarer
Postat av: julia borggren

vi hörde lite av erat bråk. men inte vad ni sa. men hoppas det löste sig!

och förresten, jag läser din blogg (a)

2009-09-12 @ 21:59:35
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: eliiiin:D

SAKNAR OCKSÅ TURKEIT

2009-09-15 @ 18:08:10
URL: http://elinelinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0