Godmorgon!

Godmorgon på er!
Idag gick jag inte til skolan för jag kunde verkligen inte ta mig upp i morse! Det gick verkligen inte..
Plus att jag har typ blåtira för matchen igår. Fick en boll rätt i plytet. Haha, måste sett ganska roligt ut men fy fan vad det gjorde ont! Hade två matcher igår. Först med damlaget. Vi spelade mot serieledarna Boren, och vi vann med 4-1 :) Sen åkte jag direkt till Vadstena med flicklaget och spelade där. Fy fan vad det blåste där. Matchen slutade 4-0 till dom. Men dom var också serieledare så, eller seriesegrare redan. Efter 10 minuter av matchen bombade jag sönder deras målvakt så hon inte kunde spela mer. Jag fick på en redig kanon så det måste gjort förjävla ont alltså ;)

Men men, idag har jag ju inget planerat om inte jag skulle sova hos Sarah idag? Vet inte.. Snart kommer mamsen hem med kladdkaka :D muuuuums<3

Just det! Jag kom vidare i Östgötalagets uttagning :D LYCKLIG!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0