GODDAG :D

Haha, vad gammeldags man kan låta ibland ;)

Nu är jag barnvakt åt Cappeloen men man kan egentligen inte kalla det barnvakt eftersom han mest sköter sig själv ungen :) Han gör inte en fluga förnäm! Ligger inne i min säng och kollar på Ronny & Ragge. Haha sötunge<3 Jag håller på att ladda inför matchen i Boxholm. Men vet i fan hur det kommer gå alltså men tanka på vilken jävla nackspärr jag har! Och det brukar väl liksom gå över på någon timma? Men jag har haft det sen jag vaknade runt 9 och nu är klockan 2!? Usch hatart. Jag kan inte kolla åt vänster knappt och det är ju lyckat!
   Annars så vet jag inte vad jag ska skriva om faktist! Jag sov sjukt dåligt inatt.. Vaknade var och varannan timma av att det liksom kliade i benen. Ni vet sånna här ryck man kan få när man absolut inte kan sitta still! Jag ville bara ut och sparka så hårt jag bara kunde på någonting! Och helt plötligt när jag låg där och funderade om jag skulle ta min fotboll och gå ut och sparka på tomten så somnade jag.. Haha, knäppt. Men vaknade ganska tidigt, 9 som sagt. Brukar inte hända mig särskilt ofta att jag är uppe för 12 på en helg alltså!
Ajaaaaa.. Vet absolut inte vad jag ska skriva om :)

Åååååååh, nu kom jag att tänka på Turkiet. F A N  V A D  J A G  V I L L  T I L L B A K A ! ! !




Kommentarer
Postat av: julia borggren

fiin bild :)

2009-09-20 @ 20:22:41
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0