Dagarna som gått..

Hej!
I söndags spelade jag match med damlaget och det gick överraskande bra för mig :D Vann med 14-0 och jag gjorde 7 mål :) Så jag är nöjd! Plus att östgötalagstränaren var där och han skulle tydligen höra av sig till mig, så nu går jag i väntans tider, hah. Nej jag är inte gravid :)
Sen igår spelade jag match med mitt käraste lag och vann med 4-1. Målskyttar: Linnea 2, Jag 1 och Emelie 1 :)  Bra spelat tjejer alltså! Efter matchen blev det flum på donken kan man säga. Haha, jag och Ellinor hade kul iaf ;)
Idag stannade jag hemma från skolan..sån jävla tandvärk alltså. Har nämligen satt dit tandställning i underkäken nu med, ikke skönt. Men har roat mig med att framkalla bilder från Turkiet så dom kommer inom några dagar :) Gjorde några förstoringar med så det ska bli kul kul :) Annars har jag bara kollat på film och suttit här vid datorn. Brorsan kom upp och lagade mat åt mig med vilket jag inte orkade idag :) Gullit av han, haha :) Men nu kommer mamma hem snart. Och imorgon blir det skola..och träning :D Men om någon vill hitta på något innan träningen är det bara att höra av sig!

seyah'll

Kommentarer
Postat av: julia borggren

sv: jaapp :p

2009-09-04 @ 18:23:51
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Mia

Förslag på bra filmer? Helst komedi! :) Men skräck går också bra, om den är riktigt läskig!

2009-09-05 @ 11:56:17
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0