Bella/fotboll dag :)

Igår kom ju min älskade Björki hit till mig och vi snackade mest och kolla på film och lite sånt som att ta lungt :) Skönt! Älskar den tjejej, hon är så jävla bra<3
Idag vaknade jag runt halv 11 av att hon stirrar på mig, haha. Den tjejen :) Klockan kvart över 1 var det samling i Rimforsa för match mot Malmslätt! Första halvlek var dom lite bättre men ställningen i första halvlek blev 1-1. Oturs självmål av Lisa. Absolut inte hennes fel för den studsa på hennes ben och in liksom. Aja, Freja gjorde vårat mål iaf :) I andra halvlek höjde vi upp oss ganska rejält tyckte jag.. Men dom lyckas ändå göra ett mål. När det var 2 minuter kvar så fick jag in ett mål och det kändes så jävla skönt eftersom jag inte alls var nöjd med mig själv resten av matchen! Så ställningen blev alltså 2-2. Bättre det än att förlora alltså! :)
Kom hem ganska nyss och har fullt hus här hemma! Pierre, Arvid, Elma och Casper är här och ska äta mat. Grillat, mmmm :)

Imorgon har jag match med damerna i Boxholm också. Funderar ganska starkt på att gå över nästa år! Men jag kommer säkert spela med Flicklaget med men vi får se hur det blir med det :) Kommer hem runt 9 från matchen och då blir det myskväll med Milla i hennes stuga<3


Hihi, lägger in bilden endast för att Arvid är sjukt söt på den <3


Kommentarer
Postat av: bella

tack för du finns casandra, jag älskar dig!<3

2009-09-20 @ 18:14:46
URL: http://bellbjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0