13 september 17.48

Naeeeee..matchen gick inte bra för mig idag.. Fick stryk med 3-1 tror jag mot Borensberg. Men dom var faktist duktiga! Spelade på Hägerstas plan som inte är av den bästa varianten om man säger så.
Sen blev det inte att Momme kom hem till mig för att jag var så sjukt trött så jag somnade nästan direkt när jag kom hem och vaknade sen av att Markus, Emma, Casper och Caspers kompis Joel kom upp hit. Då blev det ett himla liv med crossen :) Hihi. Sen satte vi oss ner och åt glass med varma hallon medans vi kollade på Madicken på Junibacken. Den filmen är så himla härlig! Jag kan aldrig få nog av Astrid Lindgrens filmer alltså..Man blir liksom aldrig för gammal för att kolla på dom :) Nu ska jag bara ta det lungt och sen blir det att kolla på One Three Hill som drar igång idag :D Tror jag... Haha :)


ååh, Nathan ( han längst upp ) är ju så sjuuukt snygg!


Tycker ni om OTH? :)

Kommentarer
Postat av: julia borggren

oth är bra. :)

2009-09-13 @ 20:14:15
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0