kommer bli en toppen kväll!

..För ikv kommer min finaste Milla hit :) Vi ska överraska henne med middag, mamma och jag, hon har ju blivit storasyster o allt nu :) Men självklart vet hon inte om det än! Idag var skolan ganska slapp. Förutom två prov och ett läxförhör då. Efter so provet gick vi ner till någon FN-grej.
Brandlarmet gick på fotbollen så var tvungen att springa ut i bara kortbyxor, brrr! Hade Carlo på fotbollen så det var ju också väldigt slappt. Spelade suck mesta av tiden sen fick jag och Frida gå och basta typ halv 3 och vi slutade tjugo över 3 :p. Ibland är Carlo bästa alltså!
Jaja, Milla och jag drar nog till gårn idag med så vi ses där? :)

Förresten är det ju lov nu ju, kan väl ingen missat ;) Jag själv är inte hemma typ nånting på lovet.

Lördag - Stan, sen kanske Norrköping till söndag.
Måndag till Onsdag - Vinterproffslägret.
Onsdag till Söndag -I stan med Hampus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0