Ingen förklaring?

Jag har absolut ingen förklaring till varför jag känner såhär? Är det något fel på mig? Är helt nedstämd och dan.. endel börjar sakta men säkert märka på mig att allt inte är som det ska, tror jag. Jag mår bara inte bra. Jag känner mig hur dum och idiotisk som helst när kompisar frågar vad det är med mig och jag kan inte ge ett vettigt svar? Mår ju dåligt av att dom kanske tror att det är dom jag är arga på eller att jag inte litar på dom så jag inte berättar! Sjukt!

Vill tacka Emilia som vet exakt vad jag snackar om. Du är guldvärd<3


Kommentarer
Postat av: bella

finns ju alltid!

<3

2009-10-13 @ 16:55:18
URL: http://bellbjj.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag vet hur det känns, att må dåligt men inte veta varför och att försöka förklara för vänner & pojkvännen är inte alltid det lättaste.

2009-10-15 @ 15:17:52
URL: http://metrobloggen.se/killmee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0