Hejsan!

Nu är jag hemkommen ifrån vinterproffs. Jag kom hem runt sex igår och det var ganska så skönt att komma hem, men ändå hade det varit kul med några dagar till. För oj vad kul vi har haft. Träffade hur många nya kompisar som helst som, Nike, Matilda, Cajsa, Mathilda, Lisa och Tove m.m :) Vi sov på Kärna skola i Malmslätt och jag, Linnea, Frida, Nike, Matilda och Cajsa hitta ett eget litet "grupprum" att sova i, skit mysigt :) Fick mer koll på sakerna oså då! Vi tränade mest i Rydshallen och det var en jättebra träningshall. Visserligen har jag spelat en och annan cup där men det är ju inte samma sak när det bara är vi där.
   Gud vad mycket fjortisar det fanns där! ÅH! Det gick inget annat än att störa sig på dom. Dom stod och sminkade sig konstant hela tiden. Innan maten, innan teorin och innan träningarna. Och så var dom allmänt jävla jobbiga! Nej usch och fy!
  Nu har jag precis vaknat, klockan är halv elva. Himla skönt att söva i sin egen säng iallafall. När jag vaknade hörde jag något irreterande pip. Och nu piper det hela tiden. As äckligt vafan. Vet inte vart det kommer ifrån eller vad som piper. Låter as högt gör det med plus att mamma inte är hemma. BOOOOOOMB? :s okej, nu ska jag inte skrämma upp mig själv vilket är jäkligt lätt att göra! Idag åker jag till Hampus i Linköping och stannar där till söndag :) skönt att komma ifrån Kisa en liten sväng. Jag vill flytta till staaaaaan :(. Vi firar väl lite halloween antar jag med grönt potatismos och bål som är en liten tradition ;) Tror vi hoppar över "bus-eller-godis" traditionen i år faktiskt ;)

Men nu ska jag gå ut och se var Shakira håller hus.. PEACE OUT.

Kommentarer
Postat av: becca

saknar dig :*

2009-10-29 @ 13:40:32
URL: http://beeecccaaa.blogg.se/
Postat av: sara

det var ju snygga killar där iaf.. :)

2009-10-31 @ 19:44:02
URL: http://saraprynings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0