är i rimforsa

..Hos Bella nu och jag vet faktiskt inte vad tjejen håller på med nu, dansar gör hon i varje fall men liksom tröja, bh, byxor, ja allt flyger av? :o Haha, tänk inte ens tanken på vad ni just tänkte :D
Aja, idag var det ganska kul i skolan bara det att Bella puckot skickade sms till mig på so:n fast vi sitter bredvid varandra och jag hade ju självklart glömt att dra av ljudet på mobilen. Haha, och alla vet ju hur Peter Hahne är.. inte att leka med i alla fall :s Så jag fick hämta ut den när jag slutat på rektorsexpeditionen :p
Fotbollen var slapp idag. Hade Carlo så inte så konstigt ;) Körde typ fotbolls volleyboll sen suck :)
Efter det satt jag och Amanda i bastun och snackade lite skit, sånt är också skönt :)
Kom till Bella vid typ halv 6 eller något. Vi ser på idol och lite och det är ju Michel Jacksson tema och jag har aldrig fattat vad han gör så bra som ingen annan gör? Och nej, jag klandrar inte ner på dom som verkligen tycker om honom men ni får ha eran åsikt så har jag min, blir bäst så, right? :)

Aja, nu ska jag gå och dansa med galningen Bella

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vad är viktigast; snygg eller lycklig?

2009-10-17 @ 01:50:26
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! när du säger dansa tänker jag på oss uppe på borget ;)<33



ny blogg kom ihåg det ;)

2009-10-17 @ 12:12:44
URL: http://channadidis.blogg.se/
Postat av: casandra

haha , jo det kan man lätt göra alltså channa :p

saknar dom tiderna (L)

2009-10-18 @ 20:04:39
URL: http://casandrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0