Helgen!

Tänkte berätta lite snabbt om vad jag har gjort i helgen :) Så här kommer det.


Fredag: Slutade skolan runt halv 3 och stack hem o fixa lite. Klockan 6 åkte vi till Rimforsa för att hämta upp Frida. Väl i Rimforsa kom mamma och jag på att vi hade glömt biljetterna till bion. Haha lyckat. Men vi fortsatte för vi skulle aldrig hinna till min träning annars. Tränade i Rydshallen och jag bara älskar den planen alltså! Eller älskar konstgräs överhuvudtaget. Aja tränade i cirka 2 timmar. Kul var det och träffade massa kompisar från vinterproffs. Träningen var slut typ 9 och då stack jag, mamma och Frida först till donken och käka sen till Hampus som bor nästan precis bredvid donken så det var ju smidigt ;). Duschade och kollade på tv lite tills klockan var 11 eller något. Då åkte vi till filmstaden och skulle se New Moon. Väldigt imponerad av filmen faktiskt. Har ju läst boken och den tyckte jag var sådär alltså. Men filmen. Gaaah, in love. Tror Jacob kommer ta över "snygging-rollen" istället för Edward faktiskt ;) Kanske tycker så för jag har aldrig riktigt tyckt att Robert Pattison är så värst snygg, visst, han ser väldigt bra ut men inte sådär överdrivet :) Bion var slut runt halv 3 på natten så snacka om att jag däckade direkt i bilen hem. Stackars Frida säger jag bara som var tvungen att gå upp tidigt och åka till Göteborg dagen efter ;).

Lördag: Vaknade inte så jätte sent, runt halv 12 tror jag klockan var. Aja, ni bryr er ju säkert såååå mycket ;) Jag och mamma åkte iallafall ner och solade en sväng sen innan Marita kom. Då blev det ett jäkla liv ;) Ni som känner min mamma, ni vet ju hur hon är? Då kan jag säga att Marita (min moster) är hundra gånger värre ;) Höhö. Lite senare kom också David, Hampus och Svante. Hampus hade match i ryd så det var därför han kom lite senare. Aja, vi käkade och lite. Senare kollade vi på film också. Trevligt! Pappa har förresten köpt Davids dator nu och det är en jätte bra en men sourroundljud och allting så den kommer den 20:e tror jag :D Nice. Förresten hände det en lite rolig sak sen på natten när vi låg och kollade på film. Hampus hade somnat så det var bara jag och David som var vakna. Hampus sätter sig helt plötsligt upp as fort och håller upp näven mot mig och säger: " Vad fan håller du på med jävla idiot?" Haha, blev fan lite skraj där ett tag. Men lugn bara lugn. Hampus har en tendens att jämt prata/gå/skrika i sömnen :) Somnade sen runt 2.

Söndag: Jag vaknade typ halv 11 och gick upp och käkade frulle och katade mot pappa. Haha, han och jag har våra stunder alltså ;) Sedan kom Markus och Casper upp så jag och Hampus kollade på Ronny och Ragge med han. Haha, sötnos alltså,  Casper är 6 år och är helt galen i Ronny och Ragge :) Aja, sen har det inte hänt så mycket. Dom åkte hem typ halv 1 så nu sitte jag här och är ensam hemma och funderar på att börja packa snart. Ska till simhallen med laget och ha vattenjumpa. Kul ska det bli :D Så Frojen kommer och hämtar upp mig vid 4 så drar vi dit.

Nu ska jag bläddra igenom alla bilder ifrån Turkiet....saknaaaaaaaaaaaaaaaaaaart.


sista dagen..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknart med... :( :( :(

2009-11-24 @ 13:33:34
URL: http://elinelinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0