Det var tider! haha

Tänkte att jag kunde ladda upp lite gamla fjortis/emo bilder på mig, haha. Alltid kul att ha ;)

Uppe på borgaberget med Evelina och Lovisa

Nyinflyttad kommer jag ihåg :p

Fjortis!

Haha, Millan får också komma med ;)

Tycker ändå bilden e cool!

Mega fjortis!

Haha, emotiden ;)

Hemma hos Elinpelin innan disco!

Fy :p

Mega fjortis!

Björki har också varit liten :L

Bella med :)

Blondiie! :p

Där hade jag inte kammat håret på 1 år :)

Jadu :p

Hahah :p

Okej, jag har också varit liten :p

Tycker om den bilden.. :p

Vad ska man säga?

Emilia, Denise och Jag :p

Hihi, gumman <3

Ser ut som en slampa tkr jag :s

Fridur & jag :)

Channa :L <3

Björki :) <3


Så det får vara bra, hoppas ni fick er ett gott skratt iallafall ;) Haha <3

Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHAHAHAHA såååå glad jag ser ut på sista bilden! detdär gjorde min dag!



..och det är tur att vi alla har vart små, så att bara inte jag skäms :)

2009-11-01 @ 16:07:43
URL: http://bellbjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0