Casandra Thorsell

jag har funderat lite på senaste tiden på hur mitt liv kommer se ut om några år..
vilka vänner kommer jag ha?
kommer jag ha lika bra relation till mina föräldrar som jag har nu?
vad kommer jag jobba som?
kommer mina drömmar gå  uppfyllelse?
ja, det är det som virrar omkring i mitt huvud om dagarna..

en sak är säker jag vill inte bli vuxen!

helt seriöst, jag vill inte.

jag vill inte ha ett vuxenliv

jag vill kunna umgås med mina kompisar varje dag utan att ha en massa att göra

jag vill åka hem och ha mat direkt på borden

jag vill kolla på barnfilmer tillsammans med jonna hela dagarna!
jag vill, jag vill, jag vill..



en sak är jag riktigt, riktigt säker på . och det är att jag kommer ha mn fina vän emilia kvar!

Kommentarer
Postat av: ...

hjälp du verkar ju fan kär i milla :s

2009-11-28 @ 14:03:08
Postat av: Anonym

jag fattar precis vad du menar! känner igen mig väldigt mkt i din text

2009-11-28 @ 20:05:29
Postat av: Anonym

Casandra, en sak är säker. du har kvar mig!

2009-11-29 @ 16:46:05
URL: http://gabbbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0