17 november - Tisdag

Igår kom min fina vän Elin hit.
Mycket bra!
Trvis så bra ihop med den tjejen, men skulle trivas ännu bättre om vi var i Turkiet också.
Du och jag i paradiset!
Idag har det varit en väldigt seg dag.
Somnade på matten.
Kan bero på att jag knappt sovit något denna vecka och föra också för den delen..
Hatar att sova utan någon kompis bredvid mig. Känn er inte utnyttjade bara.
Jag älskar er ju och det vet ni!
Fick VG-och VG på slöjdprovet. Förvånad över det.
Jag och Syslöjd går inte riktigt ihop som vissa i klassen nog redan förstått?
Sen fick jag ju MVG- på svenska provet med! Är väl nöjd. Och grattis till Elin som fick MVG och säger att hon är sämst i allt. Phöö, aldrig va!
Jag kom hem för en stund sen och har precis käkat.
Måste verkligen plugga på musiken men det har jag verkligen inte ork till!
Jag och brorsan åker ner till gymmet en sväng så får jag väl plugga efteråt..
Har i och för sig kemi prov på torsdag med.
Äh
Hatar plugg. Det är det värsta som finns! Mår bara illa av att det kommer bli mer och mer plugg för varje år som går..

Förresten så har jag fått reda på att jag ska få en stationär dator i julklapp.
Great. Behövs verkligen!
Då blir det fler bilder här.. minnet tar ju slut hur fort som helst på bärbara..

Märkte ni att det inte blev en enda smilie i detta inlägg?
Depp?
Nej då :)
Där kom det en. Höhö.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om det där första att det skulle vara bäst i turkiet! men var lugn tjejen vi ska ju dit :)

hihi tack,(A)

2009-11-18 @ 11:39:35
URL: http://elinelinjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

var filmen bra ? :)

2009-11-21 @ 12:24:40
URL: http://beeecccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0