spenderar natten med bell :*

nu skriver jag på bellas dator , som har ett väldigt svårskrivet tangentbord . höhö .

nejmen , jag har klippt mig idag o gjort slingor som jag skrev om i förra inlägget :) blev typ guldbruna slingor & behöll mitt brun/svarta grundhår om man säger så :) blev väl lite kortare än vad jag tänkte mig , men med tanke på att jag hde ganska långt innan så märker väl ni inte det , men jag lägger märke till det ska jag säga er ! men nöjd , det blev jag faktist :) skönt.. efter det åkte jag & mummie för att käka på pizzan ; sheeeeeeeeeebabtallrik .
sedan efter drygt en timma var jag hemma hos bell . vilket var väldigt länge sedan ! 10 januari för att vara exakt :L :/ .
vi sitter nu & nördar norges låt som vann eurovision :) faktist riktigt charmig grabb :D lr vad tycker ni ? :)

sedan har vi ju varit så jävla duktiga med :L pluggat i drygt en timma . inte ofta man gör det om man heter casandra maria vendela thorsell :) hihi . men om man är med gabriella karin louise mannerson går det allt bra :)

vill ni ha en bild på na , såklart ni vill ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0