SÖNDAG, MORS DAG!

...tyvärr inte firat den allt för mycket . eller jag, markus, casper & mamma var ute i glimmingen en sväng på förmiddan o badade . väldigt skönt i vattnet faktist . tro det eller ej ! men det var ikke mitt rekord . förra sommaren med alice var det 28 mars vi badade :) hah . men tack för dagen :)

lite senare på kvällen åkte jag upp till rif . träffade moa o frida där . :) kollade lite på match , inte så insatt men det funka! :) tog 10 bussen hem o sitter nu här o ska verkligen snart gå o lägga mig :) haha. godnatt på er !

just det! matchen med 96orna gick braaaaa :) vann med 5-0 . bra spelat tjejer :)

nej godnatt nu :D

Kommentarer
Postat av: julia borggren

svar: neej. han är wierd :p

2009-06-02 @ 09:41:24
URL: http://jullan96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0