vanlig skoldag ? höhh .

ja , som sagt . idag en helt vanlig neutral skoldag , fast idag har det också blivit mkt skratt av :)
ja & elin gick till min älskade modersskola *-bo o hälsade på min älskade föredetta lärare bosse bofink :)
höh, han kände inte igen mig först . lite pinsamt läge . men ja lider lite med jennifer faktist! stackare att stå ut med honom ! men du kan ju känna dig lite lugn iaf, du får stå ut med honom i 1 år . tänk jag ? 3 absolut underbara år :D ( sarkasm ) .
efter skolan så följde millan med mig hem , o vi läste våra efterlängtande böcker när vi kom hem , twilight . asså älska .
sen åt vi , o efter det var det bara soffan som gällde för våran del , gosh . aldrig vart så mätt förut typ :s men dock inte så länge kunde vi tillbringa tid där . vi stack sedan i väg o solade efter mkt om och men . o det var en jävla procedur innan millan kom in i det där jävla solariet . men in , det kom hon så småningom :) hööh, nejmen det var skönt . efter det åkte millan hem typ direkt ;) . sedan satte jag mig ner i soffan o pluggade väldigt flitigt . dock bara i 2 minuter . men det räcker tycker jag ! nu är min bror här som ja inte sett på ett tag . så ja ska väl dra mig ut dit , och jag tycker det är dåligt med kommentarer ? :s

seeeyah :*

JAG & MIN SJÄLSFRÄNDE ! ( misstolskas helst ej! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0