man får helt enkelt tänka framåt, right ?

jaaaa, skiten ger sig inte . mår nästan sämre idag + att jag inte har ätit typ någonting på 5 dagar :s o det gör ju verkligen inte saken bättre ! idag har jag oxå fått massa utslag i ansiktet och det kan ja säga er, att jag vägrar ju gå till skolan innan det försvinner ! mamma är iaf iväg o köper actimel som enligt den ganska överdrivna reklamen sägs vara bra för magen :s sånt som återstå att se , men man får ju hoppas på det bästa :) idag bestämde jag mig iallafall att jag skulle ta på mig vardagskläder ist för att gå i pyjamas hela dagarna , man känner sig en aaaaning piggare tycker jag . men det är extremt mkt mer ansträngande . hahah, ah ni kan ju tänka er vad lat jag är just nu . oj , nu kommer mamma hem och hon hade med sig tre skvallertidningar , tack mom <3 antar att det endast beror på att hon har dåligt samvete för att hon jobbar till 9 ikv , :L nu vill jag inget hellre än att smörja in ansiktet med någon mjukgörande kräm ! soo seyaah :)

förresten är den här världens skönaste/dåligaste låt som lätt sätter sig på hjärnan . x) :
http://www.youtube.com/watch?v=0kH0l7h-zqs
btw; don't know hur man skapar länk :s

Kommentarer
Postat av: anonym 2

jag tkr om den ;)

2009-03-31 @ 15:35:42
URL: http://jullan96.blogg.se/
Postat av: Lollo

stackare "/ krya på diig <3

2009-03-31 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0