kmer bli en super dag !

igår var jag i stan o handlade som en galning verkligen , känns bra :) men mamma har snackat med mig nu att jag ska få hela mitt barnbidrag i månaden att handla för ; 1050 kr (y) :D thanks mum! det här var vad jag köpte :D :


jeanstight & linne (vero moda)
skjorta (kappahl)
tjocktröja & kortärmad genomskinlig tröja (bikbok)
jeans (jc)
två t-shirts (gina tricot)
knäskydd (intersport)

that's it :)


ah, idag har jag packat & lite nu på morgonen innan jag ska träna sen till elin , sover där oså sen :) men vetifan hur det kommer gå på cupen med mitt jävla knä som jag gjorde något med förrförra träningen o som jag har ont i fortfarande . men jag hoppas o vet att det kommer bli en super kväll i kväll iaf ! för jag har saknat min girl sjukt ! men ja ska nog åka nu , mamma ropade på mig (a)
hörs!


VI BJUDER PÅ BILDEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0