iiiiiiiiiiiiiiiih :)

jag är glad idag , ovanligt glad !


jag har träffat min underbara olivia idag, & hur länge sen var inte det lixom ? :) jag blir så glad av att vara med dig tjejen ! du sprider glädje som bara den :)
det vi gjorde va väl mest att spela spel , så man lixom kände sig som när man var 9-10 år igen , & bakade totalt utsökta maränger verkligen ! dock blev dom inte direkt klara innan mamma kom o fikade . men vuxna gör ju allt för sina barn , right ? tror dom tillomed skulle köpa en häst åt en , om man verkligen verkligen ville det , jag gläder med dig mamma att jag inte är ett dugg häst intresserad :) . min mamma e iaf bäst , ibland , när jag har tagit pauser ifrån det stadiet .
hon följde med mig o solade efter olivia . göttans ! imorgon tänkte jag åka hem till millan o bli nerförkylad , lagom till so provet o allt :) neeeeeeerå , sån e jag ikke ! men jag åker dit iaf , men inte pågrund av de omständigheterna :L .
hörde förresten att du ska flytta olivia , tur för dig att det är närmare mig du ska flytta ! tkr om dig !



ring mig snart millan , har dö trist !

IT´S GETTING HOT IN HERE :)


Kommentarer
Postat av: bella mannerson :D

vad tur för dig att du har en vän som är häst intresserad då :)

2009-03-19 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0