back on track .

vad ska man säga ?
jag heter casandra , för ni har ju säkert glömt det , för så aktiv har jag ju faktist inte varit de senaste , hm , månaderna :) men nu är casandra baack on traack again :D

idag har jag mestadels spenderat min dag med millan oså , vi har deppat , för vi har dåligt samvete! och tro mig, ni vill inte veta varför !
men ah iaf , vi vaknade klockan 11 lr något sånt , o då keka vi frukost sen film :) ( high school musical 3 ) härlig film alltså ! :) ah , jag kom ju hem frö en stund sen oså , & snart kommer mamma hem o vi ska keeeka från pizzan sen sola :)
 
grattis världens sötaste idag med, och underbaraste!elin, älskade (y)

Kommentarer
Postat av: bella

asså casandra gillar ju inte pizza ? ;)

2009-03-01 @ 18:11:53
URL: http://bellbjj.blogg.se/
Postat av: casandra

knooow, därför jag skrev FRÅN pizzan . det blev shebabtallrik :L

2009-03-01 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0