Sommarnatta ~

Nu är jag hemma hos sarah och hon bara sover ! Men till mitt sällskap har jag ju bellu :-D Igår var det ju sommarnatta . Kul var det! Träffas massor folk oså :)kom väl hem runt halv 1 . Och då så skickar sarah ut oss ensamma i kisa som två yra höns! Okej vi hade faktist lisa med oss men det var henne vi följde hem + att jag hade en jävla skoskav och sprang barfota. Kom hem 1. Sen blev det sova efter mycket om och men! Idag blir det väl att bara packa och så till öff och till elin en sväng:) Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Vilken fin header du har tjejen. Är allt bra med dig då? :) Ha en trevlig helg.

2009-06-12 @ 10:13:43
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0