ja hej hej :)

sol, vind och vatten, na na na na :) .
ja idag har varit en heldag ute i pinnarp med sarah , as skönt nu i vattnet . måste va typ 23 grader ? :o
var där tills klockan 3 - halv 4 kanske . åkte hem och tjocka oss på rödan :) förresten diggar jag sarahs sätt att va ! hippie galning :) hihi <3
ah iaf, klockan halv 6 var det träning till klockan 7 och gooosh vad det var varmt . som tur är hade vi bara skottövningar idag . det var tur det med tanke på min kondition som måste ligga på - 5 nu efter 1,5 veckas uppehåll från fotbollen ! men skönt att vara tllbaka nu , match mot vadstena på onsdag ju :D träffar väl bea och lejon från lägret då :) kul ju !

var nyss och tog ett kvällsdopp i råsebro med mamma och shakira och då kom jag och tänka på när jag var liten och ville ha en hund att simma med på sommaren , och jag var just i den situationen ikväll , mysiiiiigt :) älskar shakira, jag gör faktist det . på riktigt !

tänkte bjuda på en bild idag med från när millan och jag var i flat o bada . sånna dagar vill jag ha fler av <3

Kommentarer
Postat av: <3

miss you baby

2009-07-06 @ 13:37:26
URL: http://monellans.blogspot.com
Postat av: JAG

saknar dig med baby - du måste ringa mig snart!

2009-07-07 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0