Hos belliii :)

Ja, är just nu hemma hos bella, mannerson den här gången och det är riktigt bra, för det var sjukt länge sen för att vara oss. Sist var Liseberg.
Men vi har nyss varit nere vid bryggan och badat, riktigt skönt faktist :) Länge sen jag bada i sjön nu. Men det blir väl mer av det i Turkiet..eller havet i och för sig :) Vi tog lite mysiga kort där också. Vilket vi gör ganska så ofta ;) Men ah, vet ni? Jag såg en utter under Bellas och deras brygga! :o Fyfan, jag höll på att dö där ett tag! Men Bella den jäveln trodde mig ju såklart inte. Men jag svär! Aldrig sett en sån grej förut..haha.
Efter badet gick vi upp och bada varmt bubbelbad. Även fast det inte var särskilt kallt i vattnet men det var ändå väldigt skönt :) Och det hände ju ett och annat i badkaret, men oj, det där kanske kan misstolkas! Tro mig, det är inte så illa som det låter! Men ja, ni vet var jag kommer vara det närmsta dygnet nu iallafall. Och om det är någonting har jag mobilen med mig all the time, bara att den dör snart! Men anyway; 0709724559 just nu. På måndag blir det andra bullar!

Nu ska vi gå och steka hamburgare :) Det blir FF ikväll ;)

seyah'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0