Hemma .

Har varit hemma nu ett tag men har inte haft tid att sitta vid datorn, plus att det spöregnade och åskade förut så var inte så pepp på att blogga. Jag menar, man vill ju inte se ut som om man fått en elchock när man går ifrån datan, eller hur? ;)
Pappa kom och hämtade mig med motorcykeln och det var väldigt skönt att åka! Nu har det äntligen kommit lite värmet hit och då ska jag och Elin iväg på onsdag, hahh. Jaja, jag tror iallafall det är varmare där. :)

Pappa och jag drog ut en sväng på Kisa när vi kom hem. Sen ut till sommarro och fika, mysigt :)
Imorgon åker jag, Millan och pappa till stan och köper min mobil. Det blir bra! Fatta att jag har stått ut med den här mobilen ett bra tag nu alltså! (för att vara mig!)
Anyway, nu ska jag inte störa er fritid, haha, pusspåer :)

seyah'll
Jeansen och linne (& under; bikinin) jag köpte förra veckan, vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: julia borggren

riktigt snygga byxor ! Y



haha, händer det inte jämt ngt med dina mobiler?

2009-07-26 @ 17:50:37
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0