hejsanhello!

är hemma hos bästa elinpelin nu och vi kom precis hem från en behövlig promenad men usch vad jag hatar mördarbacken i rimforsa, den tar kål på mig :o speciellt med en kebabtallrik i magen!

påväg hem roade vi oss med att rulla ner för skolkullen eller vad man ska säga, och jag fick gräsfläck på mina nya jeans, hur fan lyckas man ? :o hah, jag ska säga er att om man heter casandra thorsell lyckas man fan med allt !

min egenskrivna sång : jag går till skolan, jag går till skolan, en vacker dag, en vacker dag.
haha!
ikväll blir det kanske att sova i klubbis om jag har orken ;)

byebye, nu ska jag vraa social med min vän :D

gammal bild på mig & elinpelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0