godMORGON

omygod, klockan är halv 8 och casandra maria vendela thorsell är vaken..
jag hatar värme, där ljög jag, men på natten ska det vara kallt ! då verkligen hatar jag värme, uschans!
har knappt sovit ett dugg inatt försökte med att somna utan musik igår , men det var helt omöjligt .
jag måste ha musik innan jag somnar eller när jag somnar.
är det någon mer som behöver det ? :)

nej , nu ska jag ligga kvar här en stund och läsa skvallerblaskan mamma köpte åt mig igår, seyah'll .

förresten har jag beställt min älskade parfym från taxfree nu, happy !

Kommentarer
Postat av: bella

den parfymen är underbar, har du testat den röda också? ;D<3

2009-07-12 @ 12:10:59
URL: http://gaabbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0