Ganska dåligt samvete..

..pågrund av att jag och Bella fick värsta ryck och sminka oss något otroligt! Jag skojar inte om jag säger att jag hade sex lager foundation. Hur orkar man ha det? Jag bara andades ut och kände att jag blev 1 kg lättare när jag tvättade av mig det, phuu :)

Oj, Bella ligger och snackar i sömnen. Men? Hon är ju vaken? Hm..
AHA, hon spelar spel på mobilen :D Tror jag? Haha..

Snart ska vi gå och ha en skönhetssömn i hennes föräldrars hästens säng. Göttans va? Dom är nämligen borta några dagar på Öland tror jag..
Vi var väldigt duktiga med maten förut, blev pommes och hamburgare. Haha, svårt! Men gött var det :)
Hon vill skriva en liten text nu tror jag. Hennes fingrar saknar visst skolan och skrivandet ;)


tsss, det stämmer nog inte det där. men kanske att jag behöver lyssna mer på svenska lektionerna C sitter och kritiserar hur jag stavar hela tiden, fröken petig är hon. tro mig!!!
men iallafall så tycker jag att hon är sjuukt bra konstiigt noog , haha nevars hon är bara bra :) och hon är fräässsch dessutom, sitter och klunkar i sig cola, muuums :p men jag vill bara säga till dig casandra att jag älskar dig verkligen för den du är och att du aldrig gör dig till och försöker vara någon annan. puss på dig!
glöm inte min blogg ffs, gaabbby.blogg.se :D
( tror ni inte att hon ändrar alla stavfel jag gjorde nu eller?)

Hihi, tack gumman! :)

Men ja, Casandra Thorsell har också varit blond och pryd :) & korkad!/ gabriella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0