för fan !

asssååååååååå blir så jävla sur ! att folk inte kan låta saker ligga . min mobil har blivit stulen ! fuck them !
men ibland verkligen älskar jag min pappa<3 han är sååååå bäst !

dagen blev ändå rätt bra med milla.
vi började med att fläskaaa så in i helvete . fick sen lite dåligt samvete och gav oss ut och sprang. hah.
efter det tänkte vi att det skulle vara underbart med ett dopp så vi cyklade ner till kisa men när vi kom  ner till gårn för vi skulle hälsa på millas mamma som jobbar där, sari, så sa hon att det var massa konstiga typer ute på udden . ( även kallade emosar ) så aja, vi stannade där ett tag och fikade på kärleksmums och saft :L
lite senare drog vi ett varv på kisa med emma . och vi var verkligen sugna på att bada så wtf, vad gör man ? man tar det som erbjuds . vi tog oss ett dopp i fontänen vid polishuset :) riktigt skönt actually , hah! vi kan få till'et alltså :) cyklade hem runt 12 och då hade min älskade mamma tacos färdigt åt oss :D mums<3

sedan på natten somnade vi runt 4 - halv 5 . hah . och inte nog med det hann vi med att krossa en lampa och nära inpå tortera oss själva :D hoho .

imorgon åker jag tll min älskade lovisa . du är förjävla bra ! ♥

bilder från kvällen/natten ;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0