dålig uppdatering, javet.

hej alla bloggläsare :p hah.
vad gör ni? :D
jag kom typ nyss hem från stan, har shoppat massor på rean, fick typ 5 plagg för 250:- lr något, inklusive ett par jeans sm kostade 300 förut :o :D meeee like :) jag hittade typ; två linnen & en kortärmad, en bikini, ett par jeans och en leopardmönstrad klänning. tyckte det var sådär lite lagom innan turkey :)
annars imorgon ska jag träffa min underbara vän elin, ska bli roligt, & vi hittar väl på något nice antar jag, det gör vi ju alltid :) åh, vad jag längtar till turkiet med henne! helt sjukt. sen på kvällen blir det att umgås med markus och aldin, mästerfiskarna vetni ;) hah
och vill ni veta en sak lr ? jag , casandra thorsell , längtar efter skolan :o sjukt :) men liksom, det är där man träffar alla kompisar, nu på lovena så känns det som att man bara träffar samma personer hela tiden, man saknar för många på loven! jag längtar ju verkligen inte tll prov och sånt skit, men kompisar! och en del lärare.

ikväll ska mamma och jag grilla, det kom vi på att vi ville göra sådär framåt halv 9 . så maten blir väl klar runt 11. hah, det blir nog bra :)
pappa ringde idag med, han sa att han inte kommer på onsdag, den dag han skulle va hemma....som vanligt då, i guess...saknar honom! vill att du ska vara hemma här hos oss hela tiden , fy.


takecare!
CASANDRA MARIA VENDELA THORSELL .

Kommentarer
Postat av: bella

ja, var bara tvungen så att det inte skulle bli som förra gången att man glömmer bort den, thihi.



saknar dig gullet :)

2009-07-21 @ 12:54:12
URL: http://bellbjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0