becca min snäcka :)

åkte från kisa vid 12 eller något till malmslätt :) kom fram och möttes av en blodig becca :o nejmen, hon målade staketet rött så man kan nästan säga det iaf :D lite halv skraj blev man ;)
första vi gjorde va att gå bort till hennes mamma sen komma på att vi hade glömt nyckeln, greeaat (y) hah, inte så långt att gå igen men vi är tjockisar så vi klagar .. senare åkte vi in till ikano för becca skulle hitta ett par jeans , och det tog en jäääävla tid . men tillslut hittade hon ett par , jag själv köpte bara fika . ska vänta tills mamma och jag åker in och handlar sommarkläder till turklandet :) sen blir det en hel del shopping där nere kan man säga , och det gillas :D :D
kom hem och kollade klart på eva & adam . bästa <3
senare åt vi och lite och nu sitter vi här och kollar på andra delen av eva och adam , huh .
tror det blir en hel del garv ikv :D

p.s. var inte orolig becca! jag gillar din dialekt starkt <3 . d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0