5 dagar kvar . <3

... till värmen , och guuud vad jag ser fram emt det här !
idag vaknade jag med björki på min ena sida, eller vad man säger , hihi .
vi fck för oss att vi ville kolla i guinnies rekordbk, så sagt och gjort gjorde vi det :D
lite senare stack vi ner till torget där jag blev erbjuden att spela med nattvandrarna i yrkeskampen i rimforsa nästa lördag, fotboll alltså. Men som sagt jag är ju i Turket då. Sen mötte vi Milla som också hade blivit frågad. Fan vad kul det skulle varit om vi hade varit med båda två , men vafan , kommer fler chanser right ? :)
Vi kollade på när roy sjöng o lte så. Det var bra tyckte jag allt! Hans låtar är så speciella :)
Bella åkte hem med 13.15 bussen, likaså Milla.
Då åkte mamma och jag hem men åkte typ direkt till Linköpng, för att äntligen hämta pappa :) Blev lite småorolig att han inte skulle hinna hem innan vi åkte , men tur att det inte blev så då ..
Ja, annars längtar jag till på måndag kan jag säga! Vi ska in och köpa mobil då. Så det ska bli skönt att slippa den gamla samsung mobil som jag hatar! Blir ju också mer bilder i Turkiet om man säger så + att batteriet på Ipoden inte är så värst bra, ;)
Men ja, nu ska jag snart äta och kanske packa lite, fan dags nu :D
Imorgon drar jag till Bell.
Seyah'll♥

Kommentarer
Postat av: bella

Nice vare :) kommer sakna dig!

2009-07-24 @ 23:11:19
URL: http://beells.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0