2009 ~ 10 juli ~ fredag ~ 13.46

jaa hej ni :)
idag tog jag en låååång sovmorgon :) det är alltid skönt !
igår fick jag en Ipod av bror min :) eller inte direkt fick , ska låna den till turkiet oså :) så nu har jag laddat in över 200 låtar på den , det är faktist ganska tröttsamt , haha , lat eller vad ?
lite senare runt 3 kommer milla hit o det ska bli toppen :) hon sover här tills imorgon också och vi ska bara ha det mys , :)
förresten börjar jag få resfeber nu , och elin om du läser det här så vill jag bara säga att "taxfree" katalogen har kommit . sånt man kan köpa på planet asbilligt :D så om du vill ha något får du skriva till mig eller ringa :) verkligen as goda parfymer as billigt och godis o massa annat :D

men ajaa, ska fortsätta lägga in musik nu :)
ha det bra!
puss
casandra ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0