Mobilblogg

Hejsan svejsan! Skriver från elins mobil nu och det är lite svårt, så vi får ju se hur det kommer gå ;-) Idag vaknade jag upp med björki runt halv 1. Blev sent igår så det va skönt att sova ut :-) kollade lite på film och sen lockade hon mitt hår och det tog ju sin lilla tid ;-) tog tåget vid 10 i 3 nån gång till rimforsa. Björki skulle hem till sig och jag skulle hem till elin :-) möttes i myrbacken av en alltid lika sprallig elin :d gud vad jag tycker om den tjejen alltså! Vi har ägnat dagen åt att äta mat, kollat på film, pratat om nästa års resa och snackat om allt möjligt :-) nu sitter vi i sängen och ska snart sova, har nyss kollat på en film, cayota girls hette den, grrr riktig heting säger jag bara! :-) nu ska jag krypa ner till sängs med elin tror jag, Haha misstolka ej :-) imorgon drar vi till stan och bränner pengar på mellandagsrean , yehaa. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

toppen dagar <3 och käft med dig din PADDA!!!!

2009-12-29 @ 17:42:27
URL: http://elinelin blbalbalbal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0