Jullov :D

ja, nu är det äntligen jullov :D
igår var skoldagen mega kul,
juldans och sånt kul! (y)
men faktiskt inte så värst nöjd med mina betyg, kunde varit mkt bättre ;)


idag så ska jag bara slappa och ta det lugnt tror jag :)
ska laga mat här hemma idag då, får se hur det går med mitt G i hemkunskap :p haha
sen så sticker jag nog ut och går en sväng med shakira, mysigt :)
imorgon drar jag till vimmerby till muhammed, himla länge sen, så det ska bli kul!
vi ska käka julmat och sånt, fy fan det är ju julafton på torsdag.
herregud va tiden går :D
hoppas på att dom öppnar backen snart med :D men det ser ljust ut så :)

nu ska jag gå och borsta tänderna.
höreeeeeeeees!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0