helgen :)

i fredags var det ju disco, har varit på roligare men det dög :) gick dit med frida men va mest där med emma gumman :) sen vann ju erik idol då med! har inte följt det så bra, men tyckte allt calle va en mer värdig vinnare! :) efter discot gick jag hem till mormor och sov där. hon är bäst, min mormor.
senare på dagen kom millan till mig, va egentligen meningen att vi skulle åka till nkpg till jonna och sova där. men det blev tydligen inte så, så det blev bara jag och millan, en stund iallafall. vi bakade knäck sen också, men jag kunde inte äta ngt för jag har så ont i käften fortfarande, fy fan vad det ska bli skönt om ca 1 år när man får ta ut den här skrothögen i munnen! aja. lite senare fick vi för oss att vi skulle gå och möta jonna i mörkret och det gjorde vi också! fy vilket hets det blev när det va som mörkast på vägen, men som tur är har jag en snäll liten mamma som pratar i telefon med oss hela vägen ;) höhö, men vi fick skjuts hem iallafall. så jonna sov också hos mig så det blev lite kusinmys men film och godis och sådant gott :D
idag vaknade vi runt 11 och då åkte millan till stan typ direkt så jonna och jag satte igång och lagade mat, köttbullar och makaroner. det ända jag kan laga, haha, men det blev gott :) sen tog vi ut shakira på en långpromenad och då fick vi för oss att bara lägga oss ner i snön och bara känna snöflingorna flyga ner, haha, härligt alltså. ledde nästan till att vi somnade där i diket :) jonna stack hem typ vid 3 och då väntade ja på mamma som kom hem runt 6 och så stack mamma o jag ner och solade! fy vad ja saknar turkiet när jag gör det.

känner att jag måste lägga in lite bilder från turkiet, för nu fick ja flashback..


fina killar på capella <3

vårt hotellrum <3

poolen <3

partaaaj<3

dans <3

ozzyälskling<3

ne usch fy och blä va ja vill tillbaka. ett jävla stort tecken på hur underbart turkiet-10 kommer bli!


Kommentarer
Postat av: e

saknart med så in i, :/ när man kollar på alla bilder blir det fan som jobbigast!

hoppas verkligen pånästa år! pussipuss <3

2009-12-13 @ 21:34:01
URL: http://elinelinjohansson.blogg.se/
Postat av: e

saknart med så in i, :/ när man kollar på alla bilder blir det fan som jobbigast!

hoppas verkligen pånästa år! pussipuss <3

2009-12-13 @ 21:34:19
URL: http://elinelinjohansson.blogg.se/
Postat av: julia borggren

jag tyckte iaf. calles hade en bättre version på vinnarlåten, än erik :)

2009-12-13 @ 22:55:19
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0