helg!

guuud vad skönt med helg nu alltså och så är det ju bara en skoldag kvar också och den kommer nog bli väldigt slapp :)
milla sov hos mig igår och vi var ute i snön självklart, haha, lek och sånt med shakira . mega kul var det :D haha, shakira är helt tokig i snö :) sen hjälpte vi mamma att skotta med och fyfan va jobbigt de va ;) men duktiga som vi är så härdade vi helt enkelt :)


hehe<3

idag så var det väldigt jobbigt i skolan, trött och tjurig var jag men som vanligt livar mina underbara vänner upp stämningen, love you all <3 idag var sista gången vi hade fredrik i fotbollen, tycker han har varit en super tränare så det är lite synd men vi kommer ju ha niklas sen som också är väldigt bra ;) alla i fotbollsklassen hatar nog robert wass nu skulle jag tro.. han hade tydligen varit lite uppkäftig mot fredrik så fredrik tvingade alla oss att köra engelskmannen, fy det är inte kul kan jag ta och lova! fysträning alltså! fuck you robban, haha.
slutade 20 över tre och då kom mamma och hämtade mig så vi drog hem och käkade och idag ska jag bara ta det lugnt med mamma och käka tacos och lite :) mysigt! längtar som en dåre till jul nu alltså.. massa julklappar har jag fått , tihihi :) snart ska vi dra iväg till pierre och träffa elma och arvid som jag inte träffat på väldigt länge, så det ska bli kul :) imorgon drar jag till rimforsa klockan 10 och kollar på millas bandymatch med sara, efter den sticker vi hem till mig och sover över :) ska bli skit kul, massa inplanerat :) kommer bli toppen!
nu ska vi sticka hej då!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0