hej!

sitter här och lyssnar på lasse nu. åh vad jag vill gå på hans konsert på fredag men va tydligen för sent ute! skit..
kommer ihåg sist jag va där med denise. det var sjukt roligt!

aja idag i skolan mådde jag verkligen inte bra pga mina tänder. spänner i käften så hela jävla huvudet värker! men jag härdade hela dagen. kände att jag var tvungen att göra so provet ( som för övrigt gick piss kasst ) , för det är så jobbigt att ligga efter på prov fronten. kunde äta någorlunda mkt på lunchen iaf så jag mådde lite bättre efter lunch! sista lektionen hade vi no och jag vill bara tacka bettan som hjälper mig extra efter skolan för att jag är så jävla seg i no! guld värt alltså :) har värsta kollen på provet tills imorgon alltså tack vare henne :D

förresten har jag fått reda på lite betyg nu.
svenska: vg
spanska: vg
engelska: mvg
idrott: vg
slöjd: g

ganska så nöjd faktiskt, trodde verkligen inte på mvg i engelska och verkligen inte g i slöjd pga vissa skäl, haha ;) jag ska verkligen gå in för att få mvg i idrott nästa år alltså. kul att ha mål liksom! :)

men gud vad jag babblar! :) nu ska jag alldeles strax dra till rimforsa. det va tydligen ngn ungdomsavslutning i fotbollen där ikväll klockan 7. men jag skippar nog den och tränar istället. har varit sjukt sugen på träning hela dagen verkligen! så jag ska dra nu :D

pusshej (L)


slänger in en flumbild på mig :p

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

2009-12-10 @ 17:30:01
URL: http://e
Postat av: Elsa :)

jag kommer få ig i engelska :'''( vad fick ni på på de nationella proven? :)

2009-12-10 @ 17:30:51
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0